loading...
سایت تفریحی ورزشی
تبلیغات
جوک و پستهای فیسبوکی
فیس پست افتتاح شد!

سلامت بازدید : 185 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
صحبت‌های گزی ، رئیس هیأت موسس باشگاه شاهین را شنیده‌اید؟

- بله ، متأسفانه ایشان دارد باافکارعمومی بازی می‌کند. طبق شواهد زمانی که ما تیم را تحویل گرفتیم جایگاه این تیم در رده یازدهم بود نه ششم. به هر حال این آقا (گزی) از زمانی که به اتفاق آقای کریمی به بوشهر رفتیم حمایت لازم را از کادر به عمل آورده‌اند. بزرگ‌ترین آرزوی او این بود که فیروز کریمی را از نزدیک ببیند اما حالا طوری صحبت می‌کند که من به عنوان دستیار آقا فیروز نمی‌توانم نسبت به حرف های غیرمنطقی گزی واکنش نشان ندهم.

گزی گفته است که فیروز کریمی در کل بیمار است. فکر می کنید این صحبت‌ها در شأن رئیس هیأت مؤسس باشگاه شاهین هست؟

- البته آقای گزی از آنجایی که خودش مریضی روحی روانی و بیماری فکری دارد بعید نیست که این حرف‌ها را زده باشد. برای او متأسفم که با به کار بردن این جملات سخیف از اعتبار و آبروی تیمی مثل شاهین به راحتی هرچه تمام‌تر خرج می‌کند.به هر حال روزگار آدم‌ها را عوض می‌کند و به سمت و سویی می‌برد که با عوام‌فریبی می‌خواهند گذشته خود را فراموش کنند. حتما آقای گزی یادش رفته که چگونه زمان حضور من و آقای کریمی مدام درکنار ما حضور داشت و از ما تعریف و تمجید می‌کرد؛ حالا چطور ممکن است که فیروز کریمی که به قول او بهترین مربی ایران بود، دچار بیماری باشد. آقای گزی بهتر است به جای این حرف‌ها کمی گذشته را به خاطر بیاورید.

یکی از انتقادات گزی به جذب شاهین شفیعی بوده است. او گفته بهتر است حالا که فیروز کریمی از باشگاه جدا شده، شاهین شفیعی هم ماستش را در این تیم بخورد. در این خصوص چه نظری دارید؟

- فقط می‌توانم بگویم متأسفم . اقای گزی حتما یادتان رفته در فصل نقل و انتقالات نیم فصل شما تلفن همراهتان را خاموش کرده بودید. آن زمان که تیم نیاز به آرامش داشت و می‌خواستیم بازیکن جذب کنیم شما ناپدید شده بودید و به وظیفه خود عمل نکردید. حالا چطور دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اید و درخصوص یارگیری اظهار نظر می‌کنید؟ شاهین شفیعی یک فوتبالیست حرفه‌ای است که سال‌هاست در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کند . فیروز کریمی آمپول تکنیک و تاکتیک در مغز شفیعی نزده است که بگوییم از طریق او فوتبالیست شده، او به واسطه توانایی‌های فنی خودش فوتبالیست شده است.

یعنی معتقدید چهار-پنج بازیکنی که جذب تیمتان شده‌اند با تلاش فیروز کریمی بوده‌است؟

- ببینید، ستار زارع  قرار داد سفید امضا کرد،هرچند که از فصل قبل کمی طلبکار بود. جاسم کرار به واسطه تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های مهندس افراشته، رئیس هیأت مدیره شاهین با ما قرارداد امضا کرد.بابك لطیفی،مهرزاد رضایی و شاهین شفیعی هم با نظر مستقیم فیروز کریمی به تیم اضافه شدند.  جالب است که مجموع رقم قرارداد مهرزاد و شفیعی به 60 میلیون هم نمی‌رسد. آقای گزی بهتر است به جای این حرف‌ها واقعیت را به مردم بوشهر بگویید. به آن‌ها بگویید که چطور در زمان حضور شخص شما بازیکنی که 20دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده در عرض سه سال یک میلیارد تومان پول می‌گیرد. آقای گزی،شما همان كسی هستید كه با هیات فوتبال بوشهر هماهنگج كردید با بابك لطیفی قرارداد امضا نشود.شما می خواستید خیانت بزرگی به مردم فوتبالدوست بوشهر كنید.البته با تلاش مهندس افراشته و آقای كریمی این بازیكن توانست قراردادش را ثبت كند و 4 امتیاز حساس به تیم اضافه كند.

منظورتان کدام بازیکن است؟

- خود آقای گزی می‌داند کدام بازیکن را می‌گویم.

ظاهرا حسابی از دست گزی عصبانی هستید!

- چرا نباشم . اودارد با اعتبار فوتبال بوشهر به راحتی هرچه تمام‌تر بازی می کند. متأسفانه هواداران خون‌گرم و دوست‌داشتنی شاهین هم از کارهایی که این آقا انجام داده اطلاعی ندارند. این آقا زمانی که تیم ما در بحرانی‌ترین وضعیت مالی بود ودر حالی که هنوز پول بازیکنان و کادر فنی پرداخت نشده بود مبلغ 55میلیون تومان از حساب باشگاه برداشت کرد و به رستوران پسرش در بوشهر واریز کرد. در مجموع بازیکنان ما چهار ماه در این رستوران غذا خوردند، مگر بازیکنان ما گوسفند یا بره سفید سفارش داده بودند که این مبلغ فاکتور شود. آقای گزی بهتراست سکوت کنید چرا که در غیر این صورت حرف‌هایی را خواهم زد که ممکن است برای مطرح شدن خودتان دیگر نیازی به انجام مصاحبه علیه فیروز کریمی نباشد.

بگذریم شنیده می‌شود قرار است به همراه آقای کریمی  به مس رفسنجان بروید.

- خیر، این موضوع منتفی است.

حرف خاصی مانده؟

- از آقای افراشته رئیس محترم هیأت مدیره باشگاه شاهین تشکر می‌کنم که در بدترین شرایط دست از تلاش و کوشش در جهت موفقیت تیم برنمی‌دارند. انصافا اگر ایشان در باشگاه شاهین نباشند نمی‌دانم چه بلایی سر این تیم خواهد آمد. ضمن اینکه با حضور آقای افراشته این تیم نیازی به امثال آقای گزی ندارد که بزرگ‌ترین افتخار او دیدن وحید طالب لو و هادی شکوری به عنوان ستاره‌‌های دوران فوتبالیش از نزدیک است.

نکته: براساس آرشیو موجود شاهین در پایان هفته نهم که کریمی هدایتش را بر عهده گرفت با 2برد، 5مساوی و 2باخت و9 گل زده و 6 خورده با تفاضل 3و 11امتیاز در رده دهم جدول قرار داشت وتیم شانزدهم جدول راه آهن بود که 8 امتیاز داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 267
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 82
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 319
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 578
  • بازدید ماه : 1,911
  • بازدید سال : 10,024
  • بازدید کلی : 255,070