loading...
سایت تفریحی ورزشی
تبلیغات
جوک و پستهای فیسبوکی
فیس پست افتتاح شد!

سلامت بازدید : 126 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 به نقل از سایت باشگاه استقلال، آندرانیک تیموریان که این روزها دوران معالجه پای مصدومش را سپری می‌کند،در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: زیر نظر پزشک جراحم دوران نقاهت و مراقبت بعد از عمل را طی می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر بتوانم برای استقلال به میدان بروم.

وی در مورد اینکه گفته شده به بازی فینال جام‌حذفی (25 اسفند برابر شاهین)می‌رسد، اظهار داشت: این موضوع 50-50 است. خودم دوست دارم زودتر بازی کنم، اما اگر پزشک جراح بگوید بازی کردن حتی یک درصد برایم خطر دارد، این کار را نخواهم کرد.

تیموریان در مورد مصدوم‌های این روزهای استقلال نیز گفت: مصدومیت در فوتبال هست و بخشی از زندگی فوتبالی است، اما باید مواظب برنامه‌ریزی‌ها هم بود. در حال‌حاضر استقلال چند مصدوم دارد که علتش فشار بازی‌هاست و دست مظلومی خالی شده است. من از هواداران استقلال می‌خواهم در این شرایط تیم را تنها نگذارند، چون استقلال در این برهه است که به حمایت هوادارانش خیلی بیشتر از هر وقت دیگری نیاز دارد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 267
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 82
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 1,664
  • بازدید سال : 9,777
  • بازدید کلی : 254,823